در شبکه های اجتماعی هوادار ما باشید
صفحه اصلی تالار گفتمان آرشیو عضویت ورود نقشه سایت خوراک تماس با ما طراح قالب مترجم قالب
بلوک راست
آرشیو
  • 1398
  • بلوک راست
    فیکس
    بلوک وسط

    آهنگ ماهان بهرام خان بعد تو

    17 بازدید یکشنبه 01 دی 1398
    لایک: نتیجــــه : 0 امتیــــاز توســـط 0 نفـــر ، مجمـــوع امتیــــاز : 0

    متن آهنگ بعد تو ماهان بهرام خان

    بعد تو بارون نیومد ذهنمو یادت به هم زد بعد تو خاطراتت هنوزم
    نمیمیره یه روزم نمیمیره یه روزم …
    دستمو نیستی بگیری خستمو نیستی ببینی بعد تو نگرفت هیچکی از من
    سراغی دیگه اصلا سراغی دیگه اصلا …
    نیستی ولی من با خیالت سر میکنم باز نیستی و فکرت منو میریزتم بهم باز
    ای کاش که از دستم نمیرفتی انقد آسون نیستی کنارم کی قدم میزنه تو بارون
    بعد تو بعد تو …
    دنیا با تو شروع شد واسه ی من حالا باید بدون تو تموم شم
    آرزوم زندگی کردن با تو بود من باید بیخیال آرزوم شم
    بعد تو بارون نیومد ذهنمو یادت به هم زد بعد تو خاطراتت هنوزم
    نمیمیره یه روزم نمیمیره یه روزم …
    دستمو نیستی بگیری خستمو نیستی ببینی بعد تو نگرفت هیچکی از من
    سراغی دیگه اصلا سراغی دیگه اصلا …
    نیستی ولی من با خیالت سر میکنم باز نیستی و فکرت منو میریزتم بهم باز
    ای کاش که از دستم نمیرفتی انقد آسون نیستی کنارم کی قدم میزنه تو بارون
    بعد تو بعد تو …

    برچسب ها :


    ارسال نظر
    کد امنیتی رفرش

    بلوک وسط
    بلوک چپ
    ورود به سایت
    عضویت سریع
    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد
    آمارگیر
      آمار مطالب
      کل مطالب : 4
      کل نظرات : 0
      آمار کاربران
      افراد آنلاين : 1
      تعداد اعضا : 0
      آمار بازديد
      بازديد امروز : 4
      بازديد ديروز : 0
      بازديد کننده امروز : 6
      بازديد کننده ديروز : 1
      گوگل امروز : 0
      گوگل ديروز: 0
      بازديد هفته : 4
      بازديد ماه : 73
      بازديد سال : 190
      بازديد کلي : 430
      اطلاعات شما
      آي پي : 3.138.114.38
      مرورگر : Safari 5.1
      سيستم عامل :
    بلوک چپ
    فیکس
    مطالب جدید
    • آهنگ ماهان بهرام خان بعد تو
    • آهنگ رضا یزدانی داستان آخر
    • آهنگ مهدی یغمایی زیبا صنم
    • آهنگ کامران مولایی مسافرخونه
    مطالب پربازدید
    • آهنگ کامران مولایی مسافرخونه
    • آهنگ مهدی یغمایی زیبا صنم
    • آهنگ ماهان بهرام خان بعد تو
    • آهنگ رضا یزدانی داستان آخر
    مطالب تصادفی
    • آهنگ کامران مولایی مسافرخونه
    • آهنگ ماهان بهرام خان بعد تو
    • آهنگ مهدی یغمایی زیبا صنم
    • آهنگ رضا یزدانی داستان آخر