در شبکه های اجتماعی هوادار ما باشید
صفحه اصلی تالار گفتمان آرشیو عضویت ورود نقشه سایت خوراک تماس با ما طراح قالب مترجم قالب
بلوک راست
آرشیو
  • 1398
  • بلوک راست
    فیکس
    بلوک وسط

    آهنگ مهدی یغمایی زیبا صنم

    19 بازدید یکشنبه 01 دی 1398
    لایک: نتیجــــه : 0 امتیــــاز توســـط 0 نفـــر ، مجمـــوع امتیــــاز : 0

    متن آهنگ زیبا صنم مهدی یغمایی

    تو ای زیبا صنم هوادارت منم کاش بودم عطر رو پیراهن تو

    تو ای آرام جان عزیز مهربان مستم از گل های روی دامن تو ای زیبا صنم

    تو شاه بانوی غزل من خانه ای روی گسل جانا تو لرزاندی دلم را

    چشمان تو باغ ترنج مهربان از من نرنج بس کن این ناز و ادارو

    تو شاه بانوی غزل من خانه ای روی گسل جانا تو لرزاندی دلم را

    چشمان تو باغ ترنج مهربان از من نرنج بس کن این ناز و ادارو

    دستی بکش روی سرم من از تو دل نازک ترم جان من بس تو این ناز و ادا را

    چه کنم که نگاه تو دل نبرد ای زیبا صنم

    ناز چشمت میکشد آهسته مارا ای زیبا صنم

    تو شاه بانوی غزل من خانه ای روی گسل جانا تو لرزاندی دلم را

    چشمان تو باغ ترنج مهربان از من نرنج بس کن این ناز و ادارو

    تو شاه بانوی غزل من خانه ای روی گسل جانا تو لرزاندی دلم را

    چشمان تو باغ ترنج مهربان از من نرنج بس کن این ناز و ادارو

    برچسب ها :


    ارسال نظر
    کد امنیتی رفرش

    بلوک وسط
    بلوک چپ
    ورود به سایت
    عضویت سریع
    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد
    آمارگیر
      آمار مطالب
      کل مطالب : 4
      کل نظرات : 0
      آمار کاربران
      افراد آنلاين : 1
      تعداد اعضا : 0
      آمار بازديد
      بازديد امروز : 2
      بازديد ديروز : 0
      بازديد کننده امروز : 4
      بازديد کننده ديروز : 1
      گوگل امروز : 0
      گوگل ديروز: 0
      بازديد هفته : 2
      بازديد ماه : 71
      بازديد سال : 188
      بازديد کلي : 428
      اطلاعات شما
      آي پي : 18.226.28.197
      مرورگر : Safari 5.1
      سيستم عامل :
    بلوک چپ
    فیکس
    مطالب جدید
    • آهنگ ماهان بهرام خان بعد تو
    • آهنگ رضا یزدانی داستان آخر
    • آهنگ مهدی یغمایی زیبا صنم
    • آهنگ کامران مولایی مسافرخونه
    مطالب پربازدید
    • آهنگ کامران مولایی مسافرخونه
    • آهنگ مهدی یغمایی زیبا صنم
    • آهنگ ماهان بهرام خان بعد تو
    • آهنگ رضا یزدانی داستان آخر
    مطالب تصادفی
    • آهنگ مهدی یغمایی زیبا صنم
    • آهنگ رضا یزدانی داستان آخر
    • آهنگ کامران مولایی مسافرخونه
    • آهنگ ماهان بهرام خان بعد تو