در شبکه های اجتماعی هوادار ما باشید
صفحه اصلی تالار گفتمان آرشیو عضویت ورود نقشه سایت خوراک تماس با ما طراح قالب مترجم قالب
بلوک راست
آرشیو
  • 1398
  • بلوک راست
    فیکس
    بلوک وسط

    آهنگ کامران مولایی مسافرخونه

    21 بازدید یکشنبه 01 دی 1398
    لایک: نتیجــــه : 0 امتیــــاز توســـط 0 نفـــر ، مجمـــوع امتیــــاز : 0

    متن آهنگ مسافرخونه کامران مولایی

    دق کن از اول تا آخر زندگیت درده دق کن اگه دنبالشی اوضات برگرده
    دق کن امیدی نیست دنیا خیلی نامرده حتی خدا هم بی کس و تنها ولت کرده
    دنیای من دنیای شادی نیست غمگینی حالم ارادی نیست
    میخواستم خودم برم دیدم حتی به مرگم اعتمادی نیست
    دنیا دل آزاره آشفته بازاره از این مسافرخونه بیزارم
    اصلا جهنمه تبعیدگاهمه لعنت به این حالی که من دارم
    جنس دل دنیا از آهن و سنگه کارش لگد زدن به گلبرگه
    آروم قلب من یه روز تموم میشه خوشحال باش اینجا تهش مرگه
    فحش به فکرای سرم به هر نفس میکشم فحش به زندگی میدم شاید که آروم بشم
    هرچی که میگن آدما فقط نگاشون میکنم تنهاییامو تو خودم با گریه درمون میکنم
    دنیا دل آزاره آشفته بازاره از این مسافرخونه بیزارم
    اصلا جهنمه تبعیدگاهمه لعنت به این حالی که من دارم
    جنس دل دنیا از آهن و سنگه کارش لگد زدن به گلبرگه
    آروم قلب من یه روز تموم میشه خوشحال باش اینجا تهش مرگه

    برچسب ها :


    ارسال نظر
    کد امنیتی رفرش

    بلوک وسط
    بلوک چپ
    ورود به سایت
    عضویت سریع
    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد
    آمارگیر
      آمار مطالب
      کل مطالب : 4
      کل نظرات : 0
      آمار کاربران
      افراد آنلاين : 1
      تعداد اعضا : 0
      آمار بازديد
      بازديد امروز : 1
      بازديد ديروز : 0
      بازديد کننده امروز : 3
      بازديد کننده ديروز : 1
      گوگل امروز : 0
      گوگل ديروز: 0
      بازديد هفته : 1
      بازديد ماه : 70
      بازديد سال : 187
      بازديد کلي : 427
      اطلاعات شما
      آي پي : 3.145.47.253
      مرورگر : Safari 5.1
      سيستم عامل :
    بلوک چپ
    فیکس
    مطالب جدید
    • آهنگ ماهان بهرام خان بعد تو
    • آهنگ رضا یزدانی داستان آخر
    • آهنگ مهدی یغمایی زیبا صنم
    • آهنگ کامران مولایی مسافرخونه
    مطالب پربازدید
    • آهنگ کامران مولایی مسافرخونه
    • آهنگ مهدی یغمایی زیبا صنم
    • آهنگ ماهان بهرام خان بعد تو
    • آهنگ رضا یزدانی داستان آخر
    مطالب تصادفی
    • آهنگ ماهان بهرام خان بعد تو
    • آهنگ رضا یزدانی داستان آخر
    • آهنگ مهدی یغمایی زیبا صنم
    • آهنگ کامران مولایی مسافرخونه